tiistai 29. toukokuuta 2012

Tyrix?

Mulla on ollu ihan hirveä kiire ja stressi, anteeks! Nytkin mulla alkaa olla jo kiire töihin (viimeinen viikko menossa, kolmanneksi vika työpäivä, huuh), mutta teen ihan tosipikaisen minipäivityksen!

Ekaks, kattokaa:
Sain uuden puhelimen! Ehkä nyt olis kuvienkin ottaminen vähän helpompaa jos tolla sais hieman parempia otoksia kuin mitä sillä edellisellä... Kiitokset kuuluu velipojalle, joka osti itselleen paremman luurin ja lahjoitti vanhan käytetyn nokialaisensa minulle, hehe. En valita. Kosketusnäyttö, w007!

Sit kissauutisia:
Vili voi hyvin, loistavasti jopa. Siitä on tullut joku huomionkipein otus koskaan. No, en valita. Saatiin myös Vaasan Vaihtoringin kautta meille tommoset sinapinkeltaiset nojatuolit ja musta ne on iha huikeat! Kissitki arvostaa.
Viski mouruaa tätä nykyä jo niin hirveesti et ollaan eilen soiteltu läpi Vaasan seudun eläinlääkäreitä... Kastraatio odottaa! Ei onneks oo merkkaillu ympäri kämppää, saattaisin olla aika hiilenä.

Olin viikonloppuna Turussa, ja se oli mahtava reissu! Tässä enemmän tai vähemmän epämääräinen kooste viikonlopun kulusta (tarkempi selostus tulee myöhemmin):
Olihan se... joo. Myöhemmin lisää.

Ja sit vielä löyty arkistojen kätköistä tämmönen, ku kälylle askartelin köyhännaisen synttärilahjan. Kelpasi se ainakin näennäisesti, hehe.
Nyt mun pitää mennä, moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti