torstai 26. huhtikuuta 2012

A hint of teal.

Sain kaksi päivää sairaslomaa töistä sen pahuksen viikonlopun takia, pöh. Olin maanantaina töissä, mutta piti kesken päivän lähteä kotiin, kun olo kävi niin hirveäksi. Mutta nyt olen kunnossa ja ollut töissä tänään, ja vielä huomennakin sinne menen puuhastelemaan naperoiden kanssa, kun jo viikonloppu koittaa.

Tänään olen googlannut sisustustyynyjä ja ostanut liian suuriruutuista aidakangasta. Harmittaa. Peitelläkseni harmistuneisuuteni aion tehdä teille sellaisen jonkin sortin inspiraatiopostauksen asioista, joista olen viime päivinä ollut erityisen innoissani. Ja ei mistä tahansa asioista, vaan nimenomaan väreistä.

Joo, turkoosi ja ruskea. Mitä tapahtui, mä luulin olevani aina ja ikuisesti niitä tyyppejä jotka pukeutuu mustaan niin kauan kunnes löytyy jotain vielä tummempaa.
Ensimmäistä kertaa eläissäni himoitsen myös kynsilakkoja. Enkä mitä tahansa, vaan nimenomaan näitä kahta. Värejä siis, ei sillä merkillä niinkään väliä. (Aijoo, mattamusta himottais hieman myös... Lakatkaa bloggaamasta kynsilakoista, te reekeleet, teette minusta naisellisen!) Eli jos jollakulla sattuu lojumaan laatikonpohjalla näitä kyseisiä värisävyjä tyhjänpanttina niin tiedätte kenelle lähetellä, vinkki vinkki... Palkitsen käsinkirjoitetuilla kiitoskirjeillä, muffinsseilla ja päivänpaisteella! Mitä, eikö?
Loppuun bonarina vielä tämmönen:
Dissaan Sara La Fountainia niin paljon kuin vain ajoittain viitsin, mutta vitsit toi kombinaatio, polkkatukka ja knalli... Love it, love it, LOVE IT. Mulle kanssa, kiitos.

6 kommenttia:

  1. Ja mikä siinä on, että turkoosi ja ruskea passaa keskenään niin hyvin yksiin? Itse tykkäilen kanssa noista :D. Vaikka musta onkin uusi musta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä ymmärrä minäkään! Kun ajattelee ruskeaa ja turkoosia yhdessä, niin se on aika ellottava idea, mutta sitten kun ne näkee, niin johan muuttuu ääni kellossa. Tosin musta on aina silti suosikki. :I

      Poista
  2. hei Saija, on ikävä ja haluaisin jutella sun kanssa toooosi paljon <3 ps. mulla on just nyt sellasta harmahtavan beigeä ja turkoosia kynsilakkaa kynsissä :D molempia siis, se on sellanen tämän kevään muotihömpötys, että tarttee olla useampaa ku yhtä väriä kerralla t. Minttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Minttu, miten ihanaa että kommentoit! Kova ikävä on täälläkin, yhy! Koskas olette tulossa Vaasan suuntaan Helmin kanssa? Tulkaa pian!

      Oho, mitä, onko ihme tapahtunut ja olen vahingossa hairahtunut seuraamaan kevään trendejä? Hurjaa. Mullekin sitä turkoosia kynsilakkaa, kiitos! Muihin kynsiin turkoosia ja nimettömiin beigeä/ruskeaa, hehe, oon katos suunnitellut jo miten tämän hoidan. ;D

      Poista
  3. Wäää o__o Mäkin rakastan ruskea+turkoosi-comboa!! Mulla melkeen kaikki turkoosia nykyään ja olisi ruskeaakin mutta ei meinaa löytää mitään mielenkiintoista :D Mutta ah, ruskea+turkoosi... Innostus lähti tältä piirtäjältä: www.loish.deviantart.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haalin kaiken mitä vain käsiini saan, tää on hirveää. :'D Olemme muodin jäljessäkulkijoita, saaad!

      Loish.DA.com... gorgeous! Ma en piirrä enää ikinä mitään, boo!

      Poista