perjantai 22. maaliskuuta 2013

Ihanat ystävät ja heidän ihanat lahjuksensa!

Nyt on kuulkaas niin, että vaikka olen laiminlyönyt niin blogia kuin sosiaalisia suhteitanikin kaiken maailman angstin ja koulustressin varjolla, niin siitä huolimatta olen saanut tällä viikolla pari superkivaa lahja-asiaa!

Toissapäivänä kiiruhdin luennon jälkeen läpi tuulen ja tuiskun kohti keskustaa, jossa tapasin pitkästä aikaa erästä suloista ystävääni nti H:a, jonka olen viimeksi tavannut viime kesänä, nyyh! Syy tähän tapaamattomuuteen on lähinnä se, että H opiskelee ja asuu Englannissa, eli tapaamiset ovat harvinaista herkkua. Mutta ihanaa että nyt tavattiin! Käytettiin tapaamisaika hyvin hyödyksi ja hengailtiin Amarillossa kahvin ja kuoharin parissa juoruamassa. Sen lisäks, että H oli muutenkin ihan superihana ja kiva, niin hänelläpä oli meikäläiselle tuliainen Brittein saarilta!
Ää-ääää-ää, mun ystävät tuntevat mut niin hyvin..! Oon viimeisen puolen vuoden aikana onnistunut kiintymään koristetyynyihin ja pöllöjä suorastaan rakastan - tai no, tykkään kyllä kovasti kaikista muistakin eläimistä, mut... pöllöjä!

Viski suorittamassa asianmukaista tarkastusta.
Kun palasin kotiin tyyny kainalossa, niin suureksi yllätyksekseni keittiön pöydällä mua odotti mystinen pakettikortti nti K:lta. :0! En malttanut tietenkään odottaa huomiseen, vaan päätin noutaa paketin sit saman tien, malttamaton kun olen.
Hyvin umpeen teipatun paketin sisältä paljastui uututtaan kiiltelevä viiksimuki, joka on ehkä hienoin asia mitä oon hetkeen nähnyt. Kirjeenkin sain, siihen vastaaminen onkin mun viikonlopun tuleva projekti, kunhan onnistuisin eka selviytymään huomisesta johtamisen tentistä ja yhden raportin uudelleenkirjoittamisesta, yhy... Mutta kunhan tentistä selviydyn niin pahin on jo takana ja hetkeksi helpottaa kiire ja stressi! Sain hienovaraisesti vihjailtua aviomiehelleni että mua kiinnostais ehkä kovasti käydä katsomassa Mama, joten sinnepä olemme huomenna illalla suuntaamassa, hehe...

Ainakin traileri vaikuttaa lupaavan jännältä! Eilen Spyrren kanssa vaihdettiin tuosta pari sanaa jo, vaikka näyttäiskin siltä että kovasti tuossa kyseisessä pätkässä on viljelty runsaasti jump scare-säikäytyksiä niin ehkäpä tarina kantaa sen verran pitkälle että kyllä tuota kelepaa katsella. Mulla ainakin nousi niskakarvat pystyyn kun katsoin tuota, haha. Ehkä Ö-luokan kauhuleffat ovat mädättäneet aivoni niin, että pelkään jo vähänkin potentiaalisia elokuvia, nyyhy.

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on? :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti