tiistai 27. syyskuuta 2011

7 tosiasiaa allekirjoittaneesta.

1) Kerro henkilö linkin kera blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle.


●●● sugar - trick langetti kaikille lukijoilleen 7 randomia faktaa -awardin ja poikkeuksellisesti päätin sitten noudattaa neidin tahtoa ja toteuttaa tämän. Samalla saan ihan luvan kanssa kertoa jotain itsestäni, jee!

1. Ihailen suuresti laulaja-lauluntekijä Tom Waitsia. Se äijä on nerokas muusikko, joka on onnistunut ainakin minulle osoittamaan uskottavasti, että musiikkia saa synnytettyä mistä vain - puhumattakaan hänen uskomattomista sanoituksistaan tai poikkeuksellisesta, mielenkiintoisesta persoonastaan.

2. Otin ensimmäisen tatuointini maaliskuussa 2007, eikä vieläkään loppua näy...

3. Olen ollut kasvissyöjä vuodesta 2006 lähtien.

4. 3-vuotiaasta lähtien olen ravannut milloin minkäkin musiikillisen harrastuksen parissa alkaen satubaletista musiikkileikkikouluun, viulu-, huilu-, kantele- ja pianotunteihin, puhumattakaan rytmisestä kilpavoimistelusta tai paritanssista. Aikuisiällä kaikki nämä harrastukset ovat jääneet, joskin en vieläkään ole täysin valmis luopumaan monen vuoden musiikkiharrastuksesta ja opettelenkin satunnaisesti rämpyttämään akustista kitaraa.

5. I adore zombie flicks. Oikeastaan kaikki noihin ihaniin epäkuolleisiin liittyvä kiehtoo minua tavalla tai toisella, oli kyse sitten elokuvasta, kirjasta, videopelistä tai sarjakuvasta. Syytä tähän en tiedä.

6. Minulla ei ole minkäänlaista ammattitutkintoa, joskin valkolakin päätin käydä suorittamassa hetken mielijohteesta vuosina 2006-2008, eikä päivääkään ole moinen yleissivistävä pänttäyssessio kaduttanut. Mitäpä yo-papereilla sitten tekisi, sitä en vielä tiedä...

7. Öäeeeh, olen harrastanut jousiammuntaa.

En lahjoita tätä kenellekään, mutta halukkaat saavat toki tehdä perässä, mikäli niin mielivät. Oon just niin tirkistelijäluonne, että luen aina mielelläni kaikkien blogaajien faktoja itsestään!

2 kommenttia:

  1. Kiitos kun jaksoit tehdä tän haasteen! :)
    Musta on aina kiva lukea minkälaisia faktoja ihmiset ovat valmiita itsestään kertomaan. Siinä samalla sit oppii joitain mielenkiintoisia yksityiskohtia toisista, joita ei välttämättä tavallisessa kanssakäymisessä tule esille.

    Ps. Sait uuden lukijan täältä! Saisinko muuten linkittää blogisi tonne mun sivupalkkiin, kun se on sata kertaa kätevämpi kuin bloggerin päivitysfeedi...?

    VastaaPoista
  2. sugar-trick, joo, samaa mieltä mäkin olen tällaisista haasteista/awardeista/memeistä, oon sen verran narsisti että mielelläni kerron jotain itsestäni ja niin tirkistelijä että sitäkin suuremmalla mielenkiinnolla ja uteliaisuudella luen muista kaikenlaista nippelitietoa ja faktaa, haha.

    Ja totta kai saat linkittää! Kiitos!

    VastaaPoista