torstai 12. tammikuuta 2012

Hulttio_hommija.

Eka harhautan teitä superovelasti kirpparilöydökselläni, kas näin:
Kulutin jo vuosi sitten loppuun mun edelliset nilkkurit ja jäin kaipaamaan uusia. Sit olin niin pihi ja nirso ettei mikään uuden uutukainen kenkäpari enää kelvannutkaan, kunnes sitten talsin kirpparille ja tadaa: tismalleen minun kokoa olevat nilkkurit asianmukaisella (joskin minimaalisella) kiilakorolla. Eikös ne oo muotia nykyisin tai jotain?-)

Sitten äitini voikin lopettaa lukemisen tähän, moikka!

On tässä jo jonkin aikaa suunniteltu tätä musteenlisäystä, ja Vaasasta bongasin tästä ihan meidän läheltä asiallisen tatuointilafkan, josta olin kuullut kehuja moneltakin suunnalta. Sekä aviomies, käly että kaaso ovat kaikki käyneet tuolla tyypillä tatuoitavana, joten sinne minäkin suuntasin, kun sain haalittua olemattomista pennosistani kokoon sopivan summan.
"There are many things in life that will catch your eye, but only a few will catch your heart... pursue those."

2 kommenttia:

  1. Noi kengät oli kyllä hyvä kirpparilöytö. Yes, kyllä siellä kiertely kannattaa, itsekin todennu monet kerrat. Löysin pari vkoa sitten mm. kauan haaveilemani villakangastakin. Juuri mulle hyvin istuvan ja just sellaisen kun halusin. Hyväkuntoinen, siisti ja 10€.

    VastaaPoista
  2. Upea tatuointi, kaunis upea sinä. Pakko muuten kysyä, että voisitko suunnitella mulle(kin) jonkun kuvan? Oon tosin vasta tässä rahankeruu vaiheessa, mutta pikku hiljaa. Mietin sitä lintuhäkkiä ihan siis sun tekemänä, mutta tuli tässä mieleen, että aikaisemminkin halusin sun kädenjälkeä olevan tatuoinnin, niin jos vielä sopisi.

    ÄÄ, miten kiva kuulla susta! <3

    VastaaPoista