sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Jehovantodistaja ja helluntalainen istuivat samaan pöytään. Sitten...

Vitsit, mulla on ollut kuulkaa ihan huippumahtava viikonloppu juuri! Hyvä ystäväni nti Jeanette J. matkusti perjantaina viettämään viikonloppua luoksemme Vaasaan ja vaikka aika menikin ihan supernopeasti, niin hauskaa oli silti. Vitsit, viimekertaisesta tapaamisesta olikin jo liki puoli vuotta aikaa, olikin korkea aika jo nähdä uudestaan ja päästä juoruamaan!
Upea, kaunis, ihana Jeanette ja minä meikittömänä, haha.

Kaikenlaista ehdittiin silti tehdä, vaikka aika tuntuikin loppuneen ihan kesken... Katseltiin kaikki kolme Paranormal Activity -elokuvaa, käväistiin kirpparilla, naukkailtiin siideriä ja viiniä, juoruttiin ja tatuoitiin!
Tämä neiti on ollut kyllä ehdottomasti helpoin tatuoitava, hehe. Älkää hätäilkö, en minä ketään pakota kuvioitavaksi, vaan pikemminkin tässä kävi ihan päinvastoin... vaikka mielellänihän minä. Perussormitatuoinnit on yleensä aika boreja, mutta notta riimuja. Saatiin hyvät naurut kesken tatuoimisistunnon siitä, kuinka minä entisenä helluntaiteininä naputtelin tatuointia entiseen jehovantodistajaan, haha. Siitä siis myös tuo otsake.

Loppuosa kuvista sekalaisena läjänä, haha.
Porukalla askarreltiin lauantai-iltana joku parhain kasvislasagne koskaan, huh. Tänäaamuna kahvin kanssa nautittiin räiskäleitä Fidon äärellä. Lokoisa sunnuntai, mahtava viikonloppu, vitsit miten etuoikeutettu olo mulla on kun elämässäni on näin ihania ihmisiä!

2 kommenttia:

  1. Mikä ihana päivitys! Haluan nyt jo takaisin ja pidemmäksi aikaa, smööööö! Oli kyllä niin kivaa teillä. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeanette, oli hurjan kivaa kun olit käymässä! Koitetaan ajoittaa ensi tapaaminen viimeistään sinne maaliskuuhun, mutta tännekin toki saat tulla heti vaan uudestaan kun siihen mahdollisuus tarjoutuu!

      Poista