tiistai 29. toukokuuta 2012

Kukkia, kukkia, kukkia ja muuta jännää.

Ooh, päivän toka postaus.

Mua on jäänyt nolottamaan etten mä aina muista tuoda esille niitä hurjan kivoja pieniä eleitä mitä mieheni toisinaan tekee. Meillä oli eka hääpäivä 19.5. Käytiin raveissa ja kaupassa, haha. Tavallaan ikäänkuin sanattomasta sopimuksesta ei hankittu toisillemme mitään, joskin mies muisti mua supersöpöllä askartelulla.
Sain paperikukan!

Viime sunnuntaina kun palailin kotiin siltä Turku-reissultani, tuli mies mua vastaan ja kun sen bongasin sieltä asemalaiturilta niin kaveri veti selkänsä takaa esiin kimpun vaaleanpunaisia ruusuja. Toimii!
Kyllä mä taisin heti kysäistä, että mistäs hyvästä nämä on, ja sain moitteita siitä, että pitääkö muka aina joku syy kukille olla, hehe. Ei tartte. Ja vaikka olenkin motkottanut, että ei kukkia ole mitään järkeä antaa lahjaksi kun kuihtuvat vaan mokomat, mutta oon mä silti sen verran tyttö että meen ihan häkellyksiin ja ihastuksiin kimpullisesta ruusuja. Oli ne sit huoltoasemalaatua tai ei, sentään noidenkin kääremuovissa koreili Fair Trade -logo, joten iso plussa myös siitä!

Niin joo, haha, se Turku... Oli mahtavaa tavata ystävää pitkästä aikaa. Korkattiin heti perjantai-iltana viinipullo, syötiin kasvispasteijoita, viinirypäleitä ja mansikoita ja juoruttiin juoruttiin juoruttiin. Loppuillasta katsastettiin joku räävittömän huono "kauhuelokuva", jonka jälkeen päädyttiin tuijottamaan Salattujen Elämien ekaa tuotantokautta. Illan saldo: 10 jaksoa Salkkareita, kaksi pulloa viiniä ja aamukolmelta keskustan pizzeriasta haettu vegelätty. Nammm.
Seuraavana päivänä tapasin toista ystävää kahvin ja puistoilun merkeissä. Punoin ystävän pikkutytölle voikukkaseppelettä ja paistateltiin tovin verran päivää Vartiovuorella. Vitsit, mikä kesä Turussa oli.

Niin kiva kuin se reissu olikin, niin paperille välittyi lähinnä räävittömän huono strippikooste mun ja ystävän alatasoisesta huumorintajusta... :'D

Kotona ruusukimpun lisäks odotti tämmönen meno:
Ja nyt en kyllä millään jaksa järkevästi luoda minkäänlaista aasinsiltaa tämän ylläolevan kissakuvan ja allaolevan muka-sisustuskuvan välille, joten.
Mulla on viimein "lukunurkka" makkarissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti