tiistai 26. marraskuuta 2013

Joulua odotellessa.

Joko saa tehdä joululahjatoivepostauksen? Miksei sais? Teen kumminkin!

Siitä viis että olen ollut ihan superepäaktiivinen blogissa viimeisen kuukauden ajan, niin on tämä sentään jonkinlaista elämöimistä. Kyllä mä aion palata asiaan kunhan innostus palaa ja voimia löytyy jostain lisää, toistaiseksi keskityn selviytymään päivästä toiseen ja suorittamaan syyslukukauden kunnialla loppuun.

Mutta olenhan mä jo joulujuttuja pohtinut. Äidille ja veljelle aattelin laittaa tänne vinkiksi jonkinsortin toivelahjalistaa, jospas vaikka innostuisivat!


1. Haaremihousut - Mitä lirtimmät, sen parempi. Mustat tai tumman harmaat ois bueno. Mm. Aurinko-nimisestä kaupasta saa aika upeita haaremihousuja, wink wink!


2. Indiskan tuotteet - Ei erityistoiveita. Oon ihan hulluna Indiskan sisustustavaroihin sun muihin. Miksei joku vaatekin kelpais. Edullisempi ja ihan yhtä lailla päätäni hullaannuttava kauppa on Tiger - molempi parempi.


3. Kirjoja - Tämä ei varmaan selityksiä kaipaa. I love books!


4. Mausteita!


5. Karkkia! - Esim. juurikin noita kuvassa näkyviä tai Halvan Tähtimarmeladeja. Vegaanisia karkkivinkkejä voipi vilkuilla Vegaanituotteet-sivulta.


6. Kirjepaperia - koska mulla on se aina loppu. Eikä mitään viivapapereita sitten, hei!

Oikeasti olen kyllä ihan tyytyväinen siihen, että pääsen istumaan samaan jouluruokapöytään perheeni kanssa. Oli lahjoja tai ei.

Mitäs te haluaisitte joululahjaksi?

1 kommentti:

  1. Minähän lupasin.... ;) http://oranssitalo.blogspot.fi/2014/01/hopinaa-haasteen-muodossa.html

    VastaaPoista