lauantai 24. joulukuuta 2011

Tarpeeton Jouluaattopostaus ja Joulu-Inkeri!

Hahaa! Ai miten niin pitäis aattona olla muutakin tekemistä kuin blogin päivittämine? Pyh, sanon minä! Kun en aiemmin ole päivitellyt, niin nyt sitten! Oikeasti luulin, että meidän kamerasta on patterit loppu, niin ei siksi huvittanut kirjoitella, koska merkinnät ilman kuvia on tylsiä (tai ainakin minun on, heh), mutta näemmä siinä olikin niitä pattereita, joten jee!

Vaikka ei lunta olekaan ainakaan täällä Vaasassa, niin on se jouluinen fiilis silti saavutettu. Jouluruokaa on syöty jo kahdesti tänään, käyty anoppilassa ja lahjat avattu. Olinpa ollut ihan superkiltti! Kuvasin teille kivoimmat lahjat, hehe.

KATTOKAA mä sain ukulelen!!1 Mulla on joku huikein mies ikinä, hehe. Lisäksi se oli hankkinut mulle Walking Deadin ekan tuotantokauden dvd:nä, pari PSP -peliä ja kolmannentoista Final Fantasyn. Äidiltä tuli suklaata ja säärystimet, nam!

Superhienoja merihenkisiä lasinalusia äidiltä, kiitos. <3

... no tämän kyllä ostin itselleni, heh. Mutta tänään vasta otin käyttöön!

Mies oli hankkinut mulle jostain purkka-automaatinkin, aww. <3

Loppuun vielä jouluinen Inkeri. Hyvää joulua kaikille!

1 kommentti: