sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Joulun jälkipyykki.

Sain muuten ihan huikeita lahjoja jouluna (kaikki eivät ylläolevassa kuvassa)! Olin ollut ihan superkiltti ja nyt tekee hurjasti mieli jakaa tännekin vähän että mitä sieltä lahjakääröistä oikein paljastui.
Jouluhan ei ole joulu eikä mikään jos ei dvd-kokoelma kasva, heh. Mies ilahdutti mua haileffoilla (Mega Shark vs Giant Octopus, Shark Attack 1&2) sekä kauan kaipaamallani kokoelmaboxilla Komisario Palmuja! Myös käly ja anoppi muistivat muutamilla elokuvilla, ihanaa et suku tietää että ilahdun kauhuleffoista, hehe.
Kun kuulin et Lumene oli alkanut tehdä Rovion Angry Birdseistä oman saippua/vartalovoidesetin niin tavallaan ensin ihan vain vitsillä alkoi tehdä mieli kokeilla jotain niistä. Käsirasvan mä sit sain, ja sitä varmaan eniten olin kaipaillutkin ja aijettä miten tykkään. Mustikkaista, imeytyy hyvin jne. Jotenkin Angry Birds on meidän taloudessa nyt SE juttu, enkä ole varma että onks tää vieläkin joku vitsi vai mikä, mutta onhan noita tuotteita kertynyt kaikenlaisia... :'D Miehelle annoin nimittäin lahjaksi mm. Angry Birds -sukkia ja bokserit, haha.
En ole mikään korujen suurin ystävä, mutta tämä oli kyllä ihan spot on... Mies oli nähnyt kun nypläsin tätä jossain ja käynyt sit hakemassa sen mulle toisella kerralla kun en ollut mukana. Sirot hopeiset korut on niitä ainoita mistä tykkään ja tietty neliapila muistuttaa mua nimenomaan Irlannista, joten ei voi mennä vikaan tällä! Nimim. "En ota tätä ikinä pois!"
Viimeisestä paketista paljastui tiiliskiven painoinen The Walking Dead -sarjakuva-albumi ja ihihi oon ihan mielettömän innoissani tästä! Olen pitkään halunnut päästä lukemaan tuota, koska vaikka fanitankin sitä tv-sarjaa koko sydämestäni niin silti kiinnostais perehtyä alkuperäiseen teokseenkin. Nyt mulla sit on, tuosta piisaa luettavaa toviksi! Ehkä synttärilahjaks saan sen jälkimmäisen opuksen, who knows, who knows!

Sain kanssa huikean valkoisen hupparin, mutta siitä mulla ei ole muuta kuvaa kuin kännykässä ja koska Rajamäelle lähtiessäni unohdin ottaa sen pahuksen piuhan mukaan niin jäänee siis ens kertaan, heh. Olen täällä ollut torstaista asti ja vuodenvaihteen yli olis tarkoitus notkua nurkissa muhjuamassa, jonka jälkeen palaudun takaisin Vaasaan. Koulukin jatkuu vasta 7.1. että ehdin kotonakin vielä lomailla lisää ja päivittää blogin täyteen kissakuvia, joita olen koko tähänastisen reissuni ajan napsinut liki hysteerisenä, heh.

Mitäs te saitte lahjaksi? Tuliko mieluisia juttuja?

2 kommenttia:

  1. En saanut silleen lahjoja, mutta on ihanaa nähdä kaikkii kavereita ja olla omana ittenään perheen kanssa :3 Paras joulu perheen kanssa sitten lapsuuden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooh miten kiva kuulla! Makes me feel all warm and fluffy inside. :3

      Poista