tiistai 3. syyskuuta 2013

Parasta ikinä.

Hoksasin että kaiken tän touhottamisen keskellä voisin vielä blogiakin päivittää pikaisesti, ihan kuin ei olis tekemistä muutenkin tarpeeksi! Ensimmäinen luento mulla on vasta ylihuomenna ja siihen asti olen periaatteessa vapaa kuin taivaanlintu (kesäyliopiston saksan jatkokurssia lukuunottamatta) ja löhöän käytännössä katsoen kotona. Tai no en, koska en enää oikein osaa, vaan koko ajan pitää tehdä kaikenlaista. Olen tänään tiskannut jo kahdesti, ruokkinut kissat, käynyt kaupassa, tehnyt ruokaa ja juorunnut luokkakaverin kanssa opintopisteistä ja kurssi-ilmoittautumisista ja nyt vaan mietin että mitähän kivaa sitä vielä tekisi. Saksan läksyjä ehkä, muttaaa... ehtiihän ne huomennakin.

Eilen tipahti postiluukusta vielä yksi onnittelukortti muassaan lahjakortti Stockmannille ja tänään postinkantaja toi mulle muhkuraisen paketin Rajamäeltä. Parahin Spyrre postitti tavoilleen uskollisena hieman myöhässä meikäläiselle muiston tästäkin synttäripäivästä ja mun ilme oli kyllä aivan sanoinkuvaamaton kun selvis että mikä siellä paketissa kissakortin lisäksi lymyili...


SE ON MUN IHAN IKIOMA SHARKTOPUS! Siis aivan käsittämättömän upea ilmestys! Räimäisin nopeasti siitä pari kuvaa jotta sain mahdollisimman pian sen näytille netin ihmeelliseen maailmaan. Spyrre on se ainoa ihminen maailmassa joka keksii jotain tällaista.


Yhyy se on upea~

Hävyttömästi myös mainostan Spyrreä hieman tässä samalla, nimittäin täältä löytyy neidin taidetta ihailtavaksi asti. Mikä monilahjakkuus! Mikä luovuus! Mikä mielikuvitus! Spyrreä saa pommittaa myös tilauksilla, vinkki vinkki.

Taidan mennä juomaan lisää kahvia, hihi. :3

2 kommenttia:

  1. Spyrre on kyllä aivan uskomattoman lahjakas ja kekseliäs Neito!! Tuo on HIENO!!

    VastaaPoista