tiistai 4. lokakuuta 2011

Not the worst day since yesterday.

Vitsit miten toimekkaaksi oon tuntenut itseni viime aikoina, ehkä ahdistuslääkkeeni toimivat sittenkin kun uskallan vastata puhelimeenkin ja tavata tuntemattomia Huuto.net -asioiden tiimoilta! Tänäänkin luovutin kahdet myydyt tavarat ja näin siinä välissä yhtä ystäväänikin, jonka seurassa meni kivasti kolme tuntia (ja neljä kupillista kahvia).

Vasta nyt, kun olen muuttamassa pois Turusta, havahduin siihen, miten paljon tämän kyseisen kaverin ystävyys mulle merkitsee... No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tutustuttiin aikoinaan ammattikoulussa ja siitä asti on tullut pidettyä yhtä enemmän tai vähemmän tiiviisti. Tästä ihmisestä on viimeisen vuoden aikana muodostunut mulle hurjan tärkeä ystävä, kenen kanssa voi juoruta ja kahvitella tunti tolkulla, vaikka meillä onkin ikäeroa huikeat yhdeksän vuotta ainakin. Ei haittaa että oon tämmöi vanha haahka, kun oon kuitenkin niin nuorekas, että mun ystävänä viihtyy tuommoset hieman alle parikymppisetkin.

Vaikka en olekaan asunut Turussa kauempaa kuin vasta keväästä 2009 asti, niin olen mä täällä silti viihtynyt. Väliaikaisratkaisuhan tämä loppujen lopuksi kuitenkin vain oli, joten oon tosi innoissani muuttamassa pohjoisempaan ja mieluisampaan kaupunkiin, jonne ihan oikeasti haluan päästä asumaan sen sijaan, että jäisin junnaamaan paikoilleni paikkaan, jonne en alkujaankaan sen suuremmin halunnut, mutta jonka sijalle en keksinyt parempaakaan vaihtoehtoa.

Vaihdoinpa tuossa muuten myös blogin ulkoasua ja nimeäkin tökerösti. Iso kiitos Hannalle hyvästä vinkistä ja Shabbyblogs.comille taustasta ja entryjen jakakasta! Oon tätä nykyä ihan käsittämättömän huono kaikenlaisen kuvanmuokkauksen ja koodauksen kanssa, että kiva kun löytyy tuommosia helpotuksia meille HTML-vammaisillekin. :'D

Aijoo, serkkutyttö kävi värityttämässä chestpiece -tatuointinsa (jonka minä alkujaan luonnostelin, heh heh), go check it out! Muutenkin vilkaiskaa Lintun blogia, hurjasti hienoja valokuvia ja mielenkiintoisia aiheita!

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva taa sun uus ulkoasu! Ja sun serkkutyton tatska! Ja kissat! Multa on vahan siis mennyt ohi - mihin ootte muuttamassa?

    VastaaPoista
  2. Hanna, me ollaan muuttamassa Vaasaan! :3 Mun mies kun on sieltä kotoisin, ja ei tää Turku ihan maistu, niin sinne menemme siis!

    VastaaPoista
  3. Vaasa on ihana kaupunki! Onneks olkoon :)

    VastaaPoista
  4. Oi, kiva uusi tausta! En tiiä onko tää vähän kliseisesti sanottu mutta ystävien arvon tajuaa oikeasti parhaiten siinä vaiheessa, kun joutuu heistä eroon. Nim. Tippa linssissä läksijäisissä.

    Kirje on vielä vaiheessa mutta tänään ois tarkoitus uskaltautua kirjakauppaan ja hankkia paperia sitä varten, joten stay tuned! ;)

    VastaaPoista